1867: Earliest recorded billboard rentals

بیلبوردهای تبلیغاتی متولد شدند !پس از استفاده از پوستر های تبلیغاتی، نظام تبیلیغات به این نتیجه رسید که بهتر است تبلیغات بزرگتر باشند تا بهتر دیده شوند !

البته مثل همه چیزها در ابتدا این سیستم دارای مشکلات و معضلاتی بود، در همه صنایع شما این نقص ها را مشاهده می کنید، صنعت خودرو سازی را از صد سال پیش تا کنون در نظر بگیرید

بیلبوردهای تبلیغاتی اجاره ای را کار خود را آغاز کردند

بیلبوردهای تبلیغاتی قدیمی

مقایسه بیلبودرهای تبلیغاتی از گذشته تا کنون

بیلبوردهای تبلیغاتی از سال های دور تا کنون مورد استفاده قرار گرفته اند، ولی بحثی وجود دارد به نام اثر بخشی تبلیغات، همانطور که در بحث جایگاه سازی اشاره شد، تبلیغات تاثیر خود را از دست داده اند و یک بیلبورد و تبلیغات محیطی تاثیر کمتری نسبت به دنیای مدرن تبلیغات دارد، و متاسفانه در ایران شاهد استفاده ناشیانه از تبلیغات محیطی هستیم

اگر می خواهید که از تبلیغات محیطی استفاده کنید و از بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنید، از گروه بازاریابی آرتا مشاوره بازاریابی بگیرید

تبلیغات محیطی در ایران دارای بیش از صد سال سابقه است و روی ترامواهای اسبی و روی اتوبوس های دو طبقه در تهران شاهد استفاده از تبلیغات محیطی بوده ایم.

اما متاسفانه مرجعی برای آموزش استفاده از این ابزار تبلیغاتی موجود نیست

اگر اشکالی از این رسانه و سایر رسانه های تبلیغاتی وجود دارد، مشکل عدم آگاهی است.

گروه بازاریابی آرتا رسالت خود را آموزش بازاریابی و فروش و تبلیغات می داند و در این بخش متاسفانه در ایران دارای خلاء عظیم هستیم و تبلیغات در ایران جایگاه حرفه ای خود را ندارد

تبلیغات محیطی منسوخ شده است ؟

با خیلی از افراد عامی و حتی دست اندر کاران تبلیغات که صحبت می کنی، رسانه تبلیغات محیطی را منسوخ شده و کم اثر می دانند، متاسفانه این از عدم آگاهی و رفتارهای ناشیانه مدیران است، بسیاری از شرکت ها مدیر بازاریابی ندارند و مدیر خود با دانش محدودش تصمیم می گیرد که از چه رسانه ای برای تبلیغات استفاده کند !!

بدون این که برنامه بازاریابی داشته باشد و برای رسیدن به اهداف برنامه بازاریابی، درک کرده باشد که باید چه کار کند.

برای استفاده از رسانه تبلیغاتی محیطی باید به عناصر و اهداف بازاریابی توجه کرد.

پیوستگی حضور، انتقال پیام و چرخه عملکرد و ...

بهترین راه برای آموزش استفاده از تبلیغات محیطی بررسی تبلیغات انجام شده است و برای موفقیت شما ما به بررسی تبلیغات محیطی در ایران و جهان می پردازیم

بلاگ بازاریابی

  • راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند قطبی در بازار دیده میشود و تولید کنندگان محلی تنها به خاطر ضعف سیستم های توزیع محلی و یا پایین بودن قیمت آنهم به خاطر کیفیت پایین تر موفق به فروش می شوند . اما بحث ما امروز در بسته بندی و عدم درک ارزش های مشتری است.
  • مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود ، ثابت می کند که بازاریابی در عمل به عنوان شیوه دنبال نشده است . با نگاهی به تولیدات خودرو سازان پی می بریم که مصرف کننده بار آمده ایم و خبری از بازاریابی نیست
  • پیتزا خالی و خدمات ضعیف مشتریان

    خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که باید به مشتری خدمات ارائه دهیم، بخشی از این رفتارهای اشتباه مربوط به فرهنگ است و بخشی هم مربوط به این است که درخواست خدمات نداده ایم و فکر کرده ایم که هرچه هست را باید بپذیریم ! خاطره ای دارم از اداره پست که به مدت یکماه از پست های مختلف پاس داده می شدم و درنهایت بسته ما در موتور پست چی یافت شد !
  • چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خاص که به مدت بیست هفته هر روز پخش می شد، بعد از یک ماه سی درصد مردم آنرا به خاطر می آورند و بعد از دو ماه بیست در صد !
  • چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    بازار پیوسته در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. روزانه ده ها نفر از محله ای به محله دیگر و از شهری به شهر دیگر می روند، کسب و کارهای جدیدی متولد می شوند و بازار پویاست و درحال تغییر دائمی است . افراد زیادی ازدواج می کنند و بچه دار می شوند و بازار پیوسته در حال تغییر است .