درباره خانه بازاریابی

خانه بازاریابی، خانه امن کسب و کارها برای موفقیت

شماره تماس خانه بازاریابی

02122051861

خانه بازاریابی چگونه ساخته شد ؟

در خلال سالها مدیریت و درگیری با فضای کسب و کار و مطالعات رسمی و غیررسمی در زمینه مدیریت و بازاریابی متاسفانه با یک خلاء بزرگ روبرو شدیم !

نه این که ما از جنس آدم هایی باشیم که همه چیز و همه کس را نفی کنیم، اما متاسفانه خانه ای برای کسب و کارهای ایرانی و استارت آپ ها وجود نداشت .

خانه بازاریابی محلی برای مشاوره گرفتن از اساتید است و ما به دنبال آن هستیم که ارتباط کسب و کارها با مشاورین را برقرار نماییم

ما به دنبال ارائه خدمات متنوعی در زمینه بازاریابی هستیم و چشم انداز ما این است که به عنوان یک شتاب دهنده برای کسب و کارها عمل کنیم .

1- کسب و کارهای سنتی

بسیار از کسب و کارهای سنتی در فضای عصر تولید متوقف شده اند و نمی توانند کسب و کار خود را به روز رسانی کنند

راهکار خانه بازاریابی برای این کسب و کارها آموزش است

آموزش بازاریابی

برای کسب و کاری هنوز الفبای ارتباط با مشتری را نمی داند و نمی داند که چگونه باید با مشتری برخورد کند، کمی برای برندسازی زود است !

2- استارت آپ ها

استارت آپ ها با مشکلات متنوعی روبرو هستند

یکی از مشکلات اصلی استارت آپ ها نداشتن تجربه کافی است،فقط یک اپ یا یک وب سایت نمی تواند به تنهایی معجزه کند، در کنار دانش نرم افزاری، استارت آپ ها نیاز به دانش مدیریتی و بازاریابی دارند .

در تحقیقات انجام شده یکی از مهم ترین دلایل شکست استارت آپ ها عدم تشخیص نیازهای بازار بوده است، یعنی مثلا یک شخص یا گروه ایده ای در ذهن داشته اند که فکر کرده اند که خیلی مفید است، ولی بعد از کلی هزینه متوجه شده اند که ایده آنها در بازار جایگاهی ندارد .

بلاگ بازاریابی

  • راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند قطبی در بازار دیده میشود و تولید کنندگان محلی تنها به خاطر ضعف سیستم های توزیع محلی و یا پایین بودن قیمت آنهم به خاطر کیفیت پایین تر موفق به فروش می شوند . اما بحث ما امروز در بسته بندی و عدم درک ارزش های مشتری است.
  • مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود ، ثابت می کند که بازاریابی در عمل به عنوان شیوه دنبال نشده است . با نگاهی به تولیدات خودرو سازان پی می بریم که مصرف کننده بار آمده ایم و خبری از بازاریابی نیست
  • پیتزا خالی و خدمات ضعیف مشتریان

    خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که باید به مشتری خدمات ارائه دهیم، بخشی از این رفتارهای اشتباه مربوط به فرهنگ است و بخشی هم مربوط به این است که درخواست خدمات نداده ایم و فکر کرده ایم که هرچه هست را باید بپذیریم ! خاطره ای دارم از اداره پست که به مدت یکماه از پست های مختلف پاس داده می شدم و درنهایت بسته ما در موتور پست چی یافت شد !
  • چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خاص که به مدت بیست هفته هر روز پخش می شد، بعد از یک ماه سی درصد مردم آنرا به خاطر می آورند و بعد از دو ماه بیست در صد !
  • چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    بازار پیوسته در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. روزانه ده ها نفر از محله ای به محله دیگر و از شهری به شهر دیگر می روند، کسب و کارهای جدیدی متولد می شوند و بازار پویاست و درحال تغییر دائمی است . افراد زیادی ازدواج می کنند و بچه دار می شوند و بازار پیوسته در حال تغییر است .