گروه بازاریابی ما

گروه بازاریابی مشاورین آرتا ایران (ما)

به خانه بازاریابی خوش آمدید

مشاوره بازاریابی

ما برای م وفقیت شما راهکار داریم

راهکاری برای موفقیت

در هر سطح فردی یا سازمانی که باشید، ما برای م وفقیت شما راهکار داریم !

چه کسب و کاری کوچک داشته باشید و برای افزایش فروش نیاز به برنامه بازاریابی داشته باشید و یا نیاز به رشد فردی و کسب مهارت لازم برای جذب و حفظ م شتریان داشته باشید و یا سازمانی عظیم با چند هزار نیرو ،ما کمک می کنیم تا در کسب و کارتان موفق تر باشید .

بازاریابی ما ، دیدگاه جدیدی را به شما م عرفی می کند ، گروه بازاریابی مشاورین آرتا (گروه بازاریابی ما)

دیدگاه خدمت به جای فروش، دیدگاهی که فروش و کسب و کار شما را دگرگون می کند.

فرهنگ بازاریابی در ایران

متاسفانه در میهن عزیرمان ایران ، علم بازاریابی به درستی معرفی نشده است و عدم وجود نیروی متخصص در زمینه بازاریابی و هم چنین همه چیزدانی ما ایرانیان و احترام نگذاشتن به دانش تخصصی پیامد های ناگواری در اقتصاد و کسب و کار داشته است .

یکی از بخش هایی که در بیماری هلندی اقتصاد به آن توجه نشده است ، اثرات م دیریتی و بازاریابی است و به خاطر وفور منابع و نفرین همین منابع ،فرهنگ بازاریابی و مشتری مداری در ایران خیلی ضعیف است !

راه حل سریع و فوری ، یک شبه فروش شما راه صد برابر می کنیم !

راهکار سریع و فوری و راه حل های یک شبه ! متاسفانه یا خوشبختانه ما از این راهکارها سراغ نداریم

مدت زیادی زمان لازم است تا مشکل را شناسایی کنیم !

پس اگر دیدگاه شما راهکارهای فوری و کوتاه مدت است ،ما نمی توانیم به شما کمک کنیم .

اولین گام برای حل مشکل ، تعریف مشکل و طرح مساله است .

طوفان فکری و ذهنی و از این مدل راهکارهای خنده دار که متاسفانه جهانی هم هستند را قبول نداریم !

اولین سوالی که از خیلی از مشتریان پرسیده ایم این بوده که فعالیت های گذشته بازاریابی شما چه بوده است ؟

بازارهای هدف شما کجاست ؟

و سوالاتی از این قبیل،ولی در کمال تعجب متوجه شدیم که برخی مدیران سازمان ها از تولیدات خود هم بی اطلاع هستند ، البته بخش های نیمه دولتی ، در بخش خصوصی اکثرا فعالیت بازاریابی سازمان یافته نداشتند و فعالیت های جسته و گریخته در تلگرام و یا داشتن چند بازاریاب را فعالیت بازاریابی محسوب می کردند.

بیایید شروع کنیم، برای پیشرفت مثبت و رسیدن به موفقیت

مشاوره بازاریابی

بلاگ بازاریابی

  • راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند قطبی در بازار دیده میشود و تولید کنندگان محلی تنها به خاطر ضعف سیستم های توزیع محلی و یا پایین بودن قیمت آنهم به خاطر کیفیت پایین تر موفق به فروش می شوند . اما بحث ما امروز در بسته بندی و عدم درک ارزش های مشتری است.
  • مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود ، ثابت می کند که بازاریابی در عمل به عنوان شیوه دنبال نشده است . با نگاهی به تولیدات خودرو سازان پی می بریم که مصرف کننده بار آمده ایم و خبری از بازاریابی نیست
  • پیتزا خالی و خدمات ضعیف مشتریان

    خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که باید به مشتری خدمات ارائه دهیم، بخشی از این رفتارهای اشتباه مربوط به فرهنگ است و بخشی هم مربوط به این است که درخواست خدمات نداده ایم و فکر کرده ایم که هرچه هست را باید بپذیریم ! خاطره ای دارم از اداره پست که به مدت یکماه از پست های مختلف پاس داده می شدم و درنهایت بسته ما در موتور پست چی یافت شد !
  • چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خاص که به مدت بیست هفته هر روز پخش می شد، بعد از یک ماه سی درصد مردم آنرا به خاطر می آورند و بعد از دو ماه بیست در صد !
  • چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    بازار پیوسته در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. روزانه ده ها نفر از محله ای به محله دیگر و از شهری به شهر دیگر می روند، کسب و کارهای جدیدی متولد می شوند و بازار پویاست و درحال تغییر دائمی است . افراد زیادی ازدواج می کنند و بچه دار می شوند و بازار پیوسته در حال تغییر است .