مشاوره بازاریابی گروه بازاریابی آرتا

مشاوره بازاریابی و برندسازی و گروه بازاریابی

از این که از وب سایت گروه بازاریابی مشاورین آرتا ایران بازدید می کنید ، بسیار سپاسگزاریم

درباره گروه بازاریابی مشاورین آرتا ایران (ما)

هدف ما موفقیت شما در کسب و کار است و این یک شعار نیست ، گروه بازاریابی مشاورین آرتا ایران ( ما ) دارای نگرش متفاوتی است و این نگرش متفاوت در بازاریابی همه چیز را دگرگون می کند

نگریستن به مشتری در جایگاه شریک و صاحب کسب و کار

اگر نگرش ما کمک به مشتری باشد، هم ما موفق می شویم و هم مشتری

خدمات مشاوره بازاریابی گروه بازاریابی ما در یک نگاه :

تشکیل تیم و گروه بازاریابی

آموزش بازاریابی و آموزش فروش

مشاوره طراحی استراتژی بازاریابی

طراحی استراتژی بازاریابی

مشاوره طراحی برنامه بازاریابی

طراحی برنامه بازاریابی

مشاوره تحقیق بازاریابی

تحقیق بازاریابی

مشاوره بازاریابی در رسانه های کوچک

بازاریابی در رسانه های کوچک

مشاوره بازاریابی رسانه های خبری

بازاریابی رسانه های خبری

آموزش بازاریابی شبکه ای

مشاوره بازاریابی شبکه ای

مشاوره قیمت گذاری محصولات و خدمات

مشاوره طراحی لوگو

طراحی لوگو

مشاوره طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

تشکیل تیم بازاریابی و گروه بازاریابی

گروه بازاریابی

امروز بازاریابی یک بخش مهم برای موفقیت در کسب و کار است و بیشتر کسب و کارها در حال درک این موضوع هستند که بدون بازاریابی و تیم سازی و گروه بازاریابی نمی توانند در بازار جایگاهی داشته باشند.

بزرگترین مشکل ما در در تشکیل گروه بازاریابی عدم درک صحیح بازاریابی است

اگر می خواهید که تیم سازی داخلی داشته باشید، ما به شما کمک می کنیم تا بر اساس اصول بازاریابی تیم بازاریابی و گروه بازاریابی ایده آل خودتان را تشکیل دهید و رشد دهید.

متاسفانه مشکل اینجاست که بیشتر مدیران فکر می کنند که با دانش خود می توانند تیمی ایده آل و موفق تشکیل دهند، در واقع ما بازاریایان حرفه ای را می خواهیم که مثل یک چریک وارد عمل شده و برای ما بفروشد !

چنین نگرشی خنده دار است، یک سرباز نیاز به پشتیبانی، حمایت، نقشه مسیر، آموزش های بازاریابی دارد.

بررسی ده ها شرکت در ایران چنین نشان می دهد که تیم و گروه بازاریابی را وابسته به نبوغ و خلاقیت و تلاش فرد می دانند و فرد یا موفق می شود و میفروشد و یا اخراج می شود

این تفکر بسیار سطح پایین و با اصول مدیریت گروه بازاریابی مغایرت دارد

برای مشاوره تشکیل و مدیریت گروه بازاریابی با ما تماس بگیرید

آموزش بازاریابی و فروش

آموزش بازاریابی و فروش

کلید موفقیت سازمان ها را باید در آموزش جست و جو کرد، اگر در ماه گذشته برای نیروهای کاری شرکت و سازمان فروش خود دوره آموزشی برگزار نکرده اید، آماده از دست دادن سهم بازار باشید.

سازمان فروش شما نیاز به آموزش مستمر دارد، اگرچه اصول بازاریابی تغییر ناپذیر هستند، ولی همیشه راهکارهایی برای بهینه تر شدن سیستم وجود دارد و بخشی از آموزش ها به بازاریان و گروه بازاریابی سازمانی و مدیران فروش و فروشندگان بدست آوردن بازخورد و تحلیل این بازخوردها و تصحیح مسیر و تببین مجدد استراتژی بازاریابی است .

یعنی این که آموزش درون سازمانی جدای تولید ارزش و در سازمان دانش هم ایجاد میکند.

برای آموزش بازاریابی و آموزش بازاریابی با ما تماس بگیرید

مشاوره طراحی استراتژی بازاریابی

مشاوره طراحی استراتژی بازاریابی

آیا به استراتژی بازاریابی نیاز داریم ؟

استراتژی نحوه رسیدن به هدف را برای ما مشخص می کند، برای طراحی استراتژی بازاریابی موفق نیاز به تحقیقات بازار داریم، دیدگاه نوینی که گروه بازاریابی آرتا برای کسب و کار شما دارد، استراتژی داینامیک است، استراتژی باید به صورت منظم بازبینی و بررسی شود و بهینه بودن آن را تست کنیم. دوره ثبات در بازار سپری شده است و آنچه ثابت است تغییر است، برای طراحی و مشاوره طراحی استراتژی موفق بازاریابی، گروه بازاریابی آرتا همراه شماست.

طراحی استراتژی بازاریابی

طراحی استراتژی بازاریابی

چگونه استراتژی بازاریابی طراحی کنیم؟ شاید این سوالی است که برای همه ایجاد شده است، در واقع قبل از این که بخواهیم استراتژی بازاریابی طراحی کنیم، باید به طراحی استراتژی آشنا باشیم.

ابزارهایی همچون تحلیل SWOT

برای تحلیل موقعیت ما وجود دارد، ولی ابزاری سنتی است، آیا واقعا ما می توانیم در موقع مناسب تهدیدها را شناسایی کنیم ؟

متاسفانه درگیری حس در تصمیم گیری های سازمانی بسیار مشهود است و بدون توجه به واقعیات دست به عملیات می زنیم.

همانطور که می دانید استراتژی ابزاری نظامی بوده و برای آرایش جنگی بوده است، کتاب هنر رزم اثر سان تزو که استراتژی چینی در جنگ را بیان می کند، این کتاب اصول اولیه تحلیل سازمان را بیان می کند.

آموزش بازاریابان شما برای موفقیت در کسب و کار

آموزش فروش

دوره های آموزشی بازاریابان حضوری و سیستم مدرن فروش پی گیر

متاسفانه با ده ها شرکتی که در پی استخدام بازاریاب هستند تماس گرفته ایم و حتی در مصاحبه های آنها شرکت کرده ایم، آنچه که دریافتیم این بود که دانش فروش و بازاریابی در ایران بسیار عقب مانده است و متاسفانه نیازی هم به بروزرسانی دانش فروش در شرکت ها و سازمان ها احساس نمی شود.

بازاریاب های میدانی و مویرگی و ... به تنهایی در عرصه بازار رها می شوند و مدیر کسب و کار انتظار موفقیت از بازاریاب ها دارد.

اگر شما هم بازاریابانی در استخدام دارید و هفته ای یکبار حداقل برای آموزش به بازاریاب برنامه ای ندارید، پس نیاز به آموزش دارید و هر لحظه انتظار افت سهم از بازار را داشته باشید

به جای اینکه انتظار معجزه از بازاریاب های شرکت را داشته باشید بهتر است که روی آموزش و طراحی سیستم فروش وقت بگذارید

مشاوره بازاریابی طراحی پیام تبلیغاتی بازاریابی

مشاوره بازاریابی پیام تبلیغاتی

تبلیغات محیطی، تبلیغات تراکتی و هرگونه تبلیغات شرکت باید با متدهای تبلیغاتی استفاده شود و گروه بازاریابی نیز این تبلیغات را به درستی استفاده کند

برای مشاوره طراحی تبلیغات با ما تماس بگیرید

با نگاه چند ثانیه ای به تبلیغات به راحتی می توان فهمید که این تبلیغ را یک آماتور طراحی کرده است یا یک فرد حرفه ای در صنعت تبلیغات، هدف تبلیغات فروش است و نه سرگرم کردن مشتری، نیازی به معما سازی نداریم، تبلیغات باید با مشتری ارتباط برقرار کند و پیام خود را به مشتری انتقال دهد، به همین راحتی

شما کمتر از یک ثانیه وقت دارید که با مشتری ارتباط برقرار کنید و مشتری را به خواندن متن ترغیب کنید.

طراحی پیام تبلیغاتی بازاریابی

طراحی پیام تبلیغاتی

طراحی تبلیغات و پیام یا پیام تبلیعاتی خود را نیز می توانید به ما بسپارید که البته این مهم نیاز به تحقیقات بازار و آگاهی از بازار مورد نظر شم

ا دارد ،یک اسم که برای گروهی بسیار جذاب است، برای بازار دیگر به شدت ضد ارزش بازاریابی است

طراحی برنامه بازاریابی

برنامه بازاریابی یکی از مهم ترین ارکان بازاریابی است و برای این مهم گروه بازاریابی ما می تواند برای موفقیت شما برنامه بازاریابی طراحی کند

مشاوره تحقیق بازاریابی

تحقیقات بازار کاری بسیار حساس و نیازمند نیروها و متدهای متخصص است، برای تحقیقات بازار هوشمند و هدفمند با ما در تماس باشید

تحقیق بازاریابی

تحقیقات بازار خود را به خود را به گروه بازاریابی ما بسپارید، تحقیقات بازاریابی هوشمند و هدفمند

مشاوره بازاریابی در رسانه های کوچک

اگر در رسانه های محلی، روزنامه محلی و سایر رسانه های کوچک عملیات بازاریابی دارید، گروه بازاریابی مشاورین آرتا ایران به شما کمک می کند که به بهترین نحو عملیات بازاریابی را انجام دهید

بازاریابی در رسانه های کوچک

بازاریابی در رسانه های کوچک را به ما بسپارید، ما این کار را به بهترین نحو ممکن انجام میدهیم

مشاوره بازاریابی رسانه های خبری

بازاریابی رسانه های خبری

آموزش بازاریابی شبکه ای

مشاوره بازاریابی شبکه ای

مشاوره قیمت گذاری محصولات و خدمات

مشاوره طراحی لوگو

طراحی لوگو

مشاوره طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

گروه بازاریابی تلگرام

بازاریابی رسانه های اجتماعی

بازاریابی بین المللی

مشاوره بازاریابی بین المللی

بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو

مشاوره بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو

بهینه سازی برای موتورهای جست و جو

مشاوره بهینه سازی برای موتورهای جست و جو

بلاگ بازاریابی

  • راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند قطبی در بازار دیده میشود و تولید کنندگان محلی تنها به خاطر ضعف سیستم های توزیع محلی و یا پایین بودن قیمت آنهم به خاطر کیفیت پایین تر موفق به فروش می شوند . اما بحث ما امروز در بسته بندی و عدم درک ارزش های مشتری است.
  • مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود ، ثابت می کند که بازاریابی در عمل به عنوان شیوه دنبال نشده است . با نگاهی به تولیدات خودرو سازان پی می بریم که مصرف کننده بار آمده ایم و خبری از بازاریابی نیست
  • پیتزا خالی و خدمات ضعیف مشتریان

    خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که باید به مشتری خدمات ارائه دهیم، بخشی از این رفتارهای اشتباه مربوط به فرهنگ است و بخشی هم مربوط به این است که درخواست خدمات نداده ایم و فکر کرده ایم که هرچه هست را باید بپذیریم ! خاطره ای دارم از اداره پست که به مدت یکماه از پست های مختلف پاس داده می شدم و درنهایت بسته ما در موتور پست چی یافت شد !
  • چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خاص که به مدت بیست هفته هر روز پخش می شد، بعد از یک ماه سی درصد مردم آنرا به خاطر می آورند و بعد از دو ماه بیست در صد !
  • چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    بازار پیوسته در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. روزانه ده ها نفر از محله ای به محله دیگر و از شهری به شهر دیگر می روند، کسب و کارهای جدیدی متولد می شوند و بازار پویاست و درحال تغییر دائمی است . افراد زیادی ازدواج می کنند و بچه دار می شوند و بازار پیوسته در حال تغییر است .