دوشنبه, 22 بهمن 1397 ساعت 22:46

کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

انتشارات هیرمند منتشر کرد: کتاب‌های مجموعه‌ی «به زبان آدمیزاد» برای انسان‌های سخت کوشی نوشته شده که می‌دانند جای پیشرفت بسیاری دارند. اما صدها و صدها مقوله‌ی شخصی و تجاری و ماجراهای ترسناک دیگر آن‌ها را ناامید کرده است.

این کتاب‌ها رویکردی سبکبار و مفرح دارند. رویکردی واقع‌بینانه همراه با کاریکاتورها و علائم طنزآمیز تا ترس را دور کنند و اعتماد به نفس را افزایش دهند. سبکبار اما نه سبکسر این کتاب‌ها راهنمایی دقیق و موشکافانه برای مشکلات روزمره‌ی تجاری و شخصی شما هستند. امروزه در دوره‌ای که رقابت در حد بالایی است. ارائه‌ی کالاهای مناسب و بازاریابی خوب تنها کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت، شما به خدمات‌دهی خوب نیاز دارید. نسخه‌ی اصلاح‌شده که به مقوله‌های اینترنتی و ای‌میل، راه‌حل‌های جدید و خیلی نکات دیگر نیز پرداخته است، راهنمای کلیدی شما در ارتقای خدمات‌دهی-و موفقیت-در هزاره‌ی جدید است. کارن لی لاند و کیت بی‌لی موسسان گروه مشاوری استرلینگ هستند که شرکتی بین‌المللی است و در امر مشاوره و آموزش خدمات‌دهی تخصص دارد. مشتریان آن‌ها شرکت‌هایی مثل اوراکل هستند

پیشگفتار کتاب خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

این کتاب واقعا سودمندی است. کارن و کیت به زبان ساده شرح می دهند که چگونه می توان در حد عالی به مشتری خدمات ارائه کرد، به گونه ای که این خدمات دهی تداوم نیز داشته باشد .

با استفاده از این کتاب هر فردی می تواند نحوه ارتباط خود و کارمندان خود را با مشتری ها و نیز ارتباط خود با یکدیگر را بهبود بخشد .

نوسندگان کتاب با داشتن تجربیات غنی در این رشته مجموعه مثال ها و حکایت هایی را در این کتاب گنجانده اند که باعث می شود فهم و درک مطلب آسان و برای خواننده جالب شود .

خواندن 447 دفعه آخرین ویرایش در جمعه, 27 ارديبهشت 1398 ساعت 14:48
محتوای بیشتر در این بخش: « کتاب بازاریابی چریکی کتاب چهار رنگ »
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

بلاگ بازاریابی

  • راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند قطبی در بازار دیده میشود و تولید کنندگان محلی تنها به خاطر ضعف سیستم های توزیع محلی و یا پایین بودن قیمت آنهم به خاطر کیفیت پایین تر موفق به فروش می شوند . اما بحث ما امروز در بسته بندی و عدم درک ارزش های مشتری است.
  • مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود ، ثابت می کند که بازاریابی در عمل به عنوان شیوه دنبال نشده است . با نگاهی به تولیدات خودرو سازان پی می بریم که مصرف کننده بار آمده ایم و خبری از بازاریابی نیست
  • پیتزا خالی و خدمات ضعیف مشتریان

    خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که باید به مشتری خدمات ارائه دهیم، بخشی از این رفتارهای اشتباه مربوط به فرهنگ است و بخشی هم مربوط به این است که درخواست خدمات نداده ایم و فکر کرده ایم که هرچه هست را باید بپذیریم ! خاطره ای دارم از اداره پست که به مدت یکماه از پست های مختلف پاس داده می شدم و درنهایت بسته ما در موتور پست چی یافت شد !
  • چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خاص که به مدت بیست هفته هر روز پخش می شد، بعد از یک ماه سی درصد مردم آنرا به خاطر می آورند و بعد از دو ماه بیست در صد !
  • چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    بازار پیوسته در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. روزانه ده ها نفر از محله ای به محله دیگر و از شهری به شهر دیگر می روند، کسب و کارهای جدیدی متولد می شوند و بازار پویاست و درحال تغییر دائمی است . افراد زیادی ازدواج می کنند و بچه دار می شوند و بازار پیوسته در حال تغییر است .