سه شنبه, 28 اسفند 1397 ساعت 13:12

کتاب شعار برند شیپور جنگ

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)
 کتاب شعار برند شیپور جنگ کتاب شعار برند شیپور جنگ کتاب شعار برند شیپور جنگ

شعار برند، شیپور جنگ

نویسنده: لورا ریس
مترجم: آتنا مقدم
سال چاپ: پاییز ۱۳۹۷
قیمت: ۲۲۰۰۰ تومان
قطع: رقعی
تعداد صفحات: ۱۵۶
نوبت چاپ: اول

کتاب حاضر دیدگاه خوبی درباره‌ی اثربخشی شعارهای برند و شعارهای تبلیغاتی به دست می‌دهد. نویسنده در این کتاب با معرفی چند تکنیک شعارنویسی به کپی‌رایترها کمک می‌کند تا شعاری هرچه ماندگارتر بنویسند؛ شعاری که معنادار باشد و در خاطر مخاطب باقی بماند.

تحلیل کتاب شعار برند، شیپور جنگ

این کتاب اثری است از نشر محترم و بزرگ سیته، سیته یکی از تاثیر گذاران دانش بازاریابی و برندینگ در ایران است

کتاب شعار برند، شیپور جنگ ترجمه ای است از کتاب

Battlecry

نوشته خانم لورا ریس

Laura ries

باتل کرای یکی از واژه هایی است که معنای دقیقی در زبان فارسی ندارد و البته استفاده این کلمه نیز به عنوان اسم کتاب یک خلاقیت محسوب می شود و مدت زیادی است که بازاریابی و برندینگ را با دنیای نظامی و جنگ تشبیه می کنند که از دیدگاه بازاریابی ما یا همان ما به جای من و مشتری، خیلی صحیح نیست .

می توان بازاریابی را یک جنگ دانست، ولی رقبا دشمن ما نیستند، بلکه بزرگترین دشمن ما و کسب و کار ما خودمان هستیم و تفکراتی که شاید کمی پوسیده شده اند و نیاز به بازنگری دارند !!

شعار جنگ یا همان باتل کرای اتحاد جماهیر شوروی

Uurah !

نوعی تلفظ هورا، که شاید روس ها از عثمانی ها به امانت گرفتند و بیش از سیصد سال در در میادین نبرد از آن استفاده می کردند، البته ترک ها می گفتند :

Vur Ha !

این روسی سازی شده این کلمه ترکی به معنای ضربه زدن است

اما باید توجه کرد سازمان مابه ارتش جنگی نیست ! و نباید از نیروهای کاری انتظار داشته باشیم که مثل یک سرباز برای ما بجنگند، مگر این که بهایش را بپردازیم، به راحتی نمی توانیم نیروهایی وفادار داشته باشیم .

سخن ناشر در رابطه با کتاب شعار برند شیپور جنگ

سخن ناشر کتاب شعار برند شیپور جنگ

سخن ناشر در رابطه با کتاب فراخوان جنگ یا همان شعار برند

به گفته جناب شاهین ترکمن، مدیر انتشارات سیته این اثر بسیار خواندنی است و مکمل کتاب چکش بصری است !

در این کتاب می آموزیم که چگونه شعاری ماندگار برای برند انتخاب کنیم !

کتاب شعار برند شیپور جنگ به خوبی تمامی جنبه های خلق یک شعار ماندگار و تاثیرگذار در بازاریابی را شرح داده است !

این کتاب را شدیدا به فعالین عرصه بازاریابی و برندسازی توصیه می کنیم و امیدواریم که شاهد دانش بازاریابی و برندسازی در میهن عزیزمان ایران باشیم.

خواندن 615 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 07 فروردين 1403 ساعت 20:41
محتوای بیشتر در این بخش: « کتاب چهار رنگ
برای ارسال نظر وارد سایت شوید

بلاگ بازاریابی

  • راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی

    راهکارهای بسته بندی موفق در صنایع غذایی آنچه که در صنایع غذایی ایران مشاهده می شود عدم درک تغییرات بازار است ،در بسیاری از صنایع غذایی ایران ، خیلی از کارخانه ها انحصاری شده اند و رقابت های تک و چند قطبی در بازار دیده میشود و تولید کنندگان محلی تنها به خاطر ضعف سیستم های توزیع محلی و یا پایین بودن قیمت آنهم به خاطر کیفیت پایین تر موفق به فروش می شوند . اما بحث ما امروز در بسته بندی و عدم درک ارزش های مشتری است.
  • مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    مصرف کننده پروری ننگ بازاریابی است

    پیتر دراکر در زمینه بازاریابی و مصرف کننده پروری چنین می گوید بازاریابی یا فروش ؟؟ مساله این است... این که پس از سال های طولانی بازاریابی ، مصرف کننده پروری توانسته به یک حرکت عمومی قوی تبدیل شود ، ثابت می کند که بازاریابی در عمل به عنوان شیوه دنبال نشده است . با نگاهی به تولیدات خودرو سازان پی می بریم که مصرف کننده بار آمده ایم و خبری از بازاریابی نیست
  • پیتزا خالی و خدمات ضعیف مشتریان

    خدمات ضعیف مشتری و دیدگاه اشتباه نسبت مشتری نیازمند آموزش در خدمات به مشتری هستیم متاسفانه خدمات مشتری در ایران درک نشده است و تعریفی هم در این رابطه نداریم؛یعنی مشتری درک نشده است و نمی دانیم که باید به مشتری خدمات ارائه دهیم، بخشی از این رفتارهای اشتباه مربوط به فرهنگ است و بخشی هم مربوط به این است که درخواست خدمات نداده ایم و فکر کرده ایم که هرچه هست را باید بپذیریم ! خاطره ای دارم از اداره پست که به مدت یکماه از پست های مختلف پاس داده می شدم و درنهایت بسته ما در موتور پست چی یافت شد !
  • چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    چرا بازاریابی ؟ مردم فراموش می کنند

    عملیات بازاریابی را ادامه دهید چون مردم به سرعت فراموش می کنند !! هر شخص به صورت میانگین روزانه با ده ها تبلیغات متوجه می شود و ذهن ما در مقابل تبلیغات بسته شده است، در یک پژوهش مشخص شد که یک آگهی خاص که به مدت بیست هفته هر روز پخش می شد، بعد از یک ماه سی درصد مردم آنرا به خاطر می آورند و بعد از دو ماه بیست در صد !
  • چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    چرا بازاریابی ؟ بازار در حال تغییر است

    بازار پیوسته در حال تغییر است و شما باید هوشیار باشید . خانواده های جدید، کالاهای جدید، فرهنگ مصرف جدید، وضعیت اقتصادی جدید، نوع زندگی جدید، همه در نظام بازار تاثیر دارند و بازار را تغییر می دهند. روزانه ده ها نفر از محله ای به محله دیگر و از شهری به شهر دیگر می روند، کسب و کارهای جدیدی متولد می شوند و بازار پویاست و درحال تغییر دائمی است . افراد زیادی ازدواج می کنند و بچه دار می شوند و بازار پیوسته در حال تغییر است .